Veel gestelde vragen
Heeft u vragen over onze reparatieservices? Bekijk onze veel gestelde vragen hieronder voor meer informatie:
Het onderdeel hebben wij voor je klaar en je telefoon is binnen 30 minuten weer gerepareerd. Kom je zonder afspraak langs dan hebben klanten met een afspraak voorrang met de reparatie. Vaak kunnen wij je alsnog helpen. Houdt er wel rekening mee dat de reparatie dan niet altijd binnen 30 minuten klaar is.
Op onze website vind je alle reparaties en prijzen. Kies je model en reparatie en je ziet meteen wat de prijs is. Je telefoon wordt vakkundig gerepareerd door getrainde medewerkers. Een korte snel analyse van je toestel is kosteloos. Mochten wij langer bezig zijn met het onderzoek van je telefoon of iPad dan rekenen wij €29,95 euro voor onderzoekskosten. Je kunt ook altijd telefonisch contact opnemen.
Heb je wel een Samsung-, Apple-, OnePlus-, Huawei- telefoon of iPad, maar staat jouw reparatie er niet tussen? Dan kun je ons altijd een e-mail versturen met jouw verzoek. Wij streven er naar om binnen een werkdag te laten weten wat de mogelijkheden en kosten zijn.
Het beste kun je dan contact met ons opnemen. Een monteur zal je vragen stellen om te achterhalen wat er exact defect is.
Laat je hem door ons repareren dan vervalt je fabrieks- of aankoop garantie. Houdt er rekening mee dat garantie reparaties bij Samsung of Apple vijf dagen of langer kan duren.
Heb je een afspraak gemaakt via onze website dan heb je over het algemeen je toestel binnen 30 minuten weer terug. Heb jij je toestel naar ons verstuurd houdt er dan rekening mee dat de reparatie inclusief terug sturen ongeveer 3 werkdagen in beslag neemt.