Veel gestelde vragen

Heeft u vragen over onze reparatieservices? Bekijk onze veel gestelde vragen hieronder voor meer informatie:

Via onze website maak je binnen 60 seconden online een afspraak bij ons filiaal in Helmond. Door hier te drukken kun je beginnen met een afspraak maken.

Het onderdeel hebben wij voor je klaar en je telefoon is binnen 30 minuten weer gerepareerd. Kom je zonder afspraak langs dan hebben klanten met een afspraak voorrang met de reparatie. Vaak kunnen wij je alsnog helpen. Houdt er wel rekening mee dat de reparatie dan niet altijd binnen 30 minuten klaar is.

Op onze website vind je alle reparaties en prijzen. Kies je model en reparatie en je ziet meteen wat de prijs is. Je telefoon wordt vakkundig gerepareerd door getrainde medewerkers. Een korte snel analyse van je toestel is kosteloos. Mochten wij langer bezig zijn met het onderzoek van je telefoon of iPad dan rekenen wij €29,95 euro voor onderzoekskosten. Je kunt ook altijd telefonisch contact opnemen. 

Heb je wel een Samsung-, Apple-, OnePlus-, Huawei- telefoon of iPad, maar staat jouw reparatie er niet tussen? Dan kun je ons altijd een e-mail versturen met jouw verzoek. Wij streven er naar om binnen een werkdag te laten weten wat de mogelijkheden en kosten zijn.

Mochten onze monteurs nog een defect constateren dan overleggen wij altijd van te voren wat de extra kosten zijn.
 

Het beste kun je dan contact met ons opnemen. Een monteur zal je vragen stellen om te achterhalen wat er exact defect is. 

Zodra wij jouw toestel terugsturen ontvang je altijd van ons per e-mail een Track & Trace code van PostNL.
 
Wij hebben geen leentoestellen. Hier dien jezelf voor te zorgen.
 

Laat je hem door ons repareren dan vervalt je fabrieks- of aankoop garantie. Houdt er rekening mee dat garantie reparaties bij Samsung of Apple vijf dagen of langer kan duren.

Heb je een afspraak gemaakt via onze website dan heb je over het algemeen je toestel binnen 30 minuten weer terug. Heb jij je toestel naar ons verstuurd houdt er dan rekening mee dat de reparatie inclusief terug sturen ongeveer 3 werkdagen in beslag neemt.

We kunnen geen garantie geven dat je telefoon weer 100% waterdicht is. Wel proberen we ‘m weer zo waterdicht mogelijk te repareren. Zwemmen of douchen met je telefoon raden we wel af.
 
Smart Repair Helmond heeft screenprotectors op voorraad liggen en heeft een uitgebreide assortiment telefoonhoesjes, oplaadkabels, bluetooth speakers en nog veel meer.
 
Je kunt 24 uur per dag je toestel online aanmelden voor een reparatie via onze website. Dus ook in het weekend. Lekker makkelijk toch? Uiteraard kun je ook zonder afspraak langs komen alleen bestaat er een kans dat het onderdeel niet op voorraad is. Wil je zeker weten dat het onderdeel op voorraad is maak dan een afspraak. De meeste reparaties voeren wij binnen 30 minuten uit.